söndag 31 maj 2009

Vart är vi nu?

Känner mig lätt förvirrad, minns inte när jag skrev sist men jag får skriva det jag kommer ihåg. I fredags hade jag tre kamrater på middag. Vi körde taccos, snabbt och lätt, något som de flesta gillar. Mycket trevligt att umgås med dessa människor, de är lättsammma och avslappnade.
En liten kubbtävling sen in och titta på film och snacka skit.
Sen var det dags för brännbollsturnering på lördag. Den blev ju uppskjuten p ga förra helgens dåliga väder. Mycket tjat har det varit och intresset har varit stort. 40-50 personer har varit på men sen blev vi inte så många ändå. Att konkurera med ängsrocken kanske inte var så lämpligt, folk är lata och väljer det alternativ som inte innebär nån form av transport.
Men vi fick ihop till två lag iaf, och det var riktigt roligt ändå. Lång sittning efter med öldrickning och svammel.
Med tanke på vädret, folket och motionen så får man se det som en lyckad helg!
Tack o hej, brännbollstjej

1 kommentar: