onsdag 13 maj 2009

Det undermedvetna?

Som du vet så är det riktiga livet på Facebook! Nä, jag skoja bara, men som tidsfördriv är det roligt. Eller var roligt. Medans jag väntade på att gå till doktorn med storstinta tog jag ett test som handlar om hur kär man är. Jag är ju inte kär i nån, har inte varit på länge men jag fick väl tänka på han som ligger närmast i tiden. Lite betuttad har jag nog varit men försökte svara ärligt på frågorna. Resultatet blev "tokkär, ni kommer gifta er o framför allt, låt honom inte försvinna".
Visst, det är bara ett larvigt test, men tänk om det är så. Tänk om mitt undermedvetna går omkring och längtar efter honom, förbjuder mig att fastna för nån annan utan att jag vet om det?
Det är ju såååå över, vi har ingen kontakt alls och han är "försvunnen" sen länge.
Kan man uppdatera sitt undermedvetna?
Tack och hej, fettjävlasingel tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar