söndag 10 maj 2009

Undrens tid är inte förbi?

Lite kors i taket idag faktiskt. Jag som hatar söndagar, with a passion, har haft en riktigt bra dag. Ingen söndagsångest utan jag har umgåtts med mig själv och gjort saker som jag tycker om att göra. Inte blivit rastlös heller, bara chillat och myst på. Troligen beror det på att jag pysslat i min trädgård, det är balsam för själen och skönt att stryka från måste-listan. Varit lite nyttig men utan att överdriva, gillar inte överdrifter alls.
Sen är det alltid roligt med bekräftelse även om den kommer från folk som man inte egentligen bryr sig om vad de tycker. Fick full pott på utsidans komplimangavdelning igår och på mitt intellekt idag, dessutom av människor som jag inte känner men som tydligen följer mitt "liv" på Facebook. Banalt, ja visst, men det kan man behöva ibland.
Så jag känner mig tacksam för en trevlig dag, även om jag vet att det troligtvis var en engångsföretelse. Har man haft söndagsångest hela sitt liv så går den nog inte över på ett kick men va fan, man får va tacksam för det lilla! Tack och hej, söndagstjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar