tisdag 5 maj 2009

Urkel

Jag är en naiv människa. Hävdar med bestämdhet att det är bra i längden att ligga på spikmatta. Sist blev jag ju skitdålig, yr och illamående, alltså gör den gott. I dag höll jag på att somna när jag låg där, fett bra tänkte jag. Nu jävlar blir det farväl till alla kramper. Nu vet jag att det enda som händer är att man blir fortsatt supertrött! Har lagt mig för att vila säkert tre gånger sen jag kom hem men det går inte att somna. Skulle behöva en powernap för att orka laga mat och duscha.
Jo, min nya hårfärg. Hehe, ja vad ska jag säga? Högst uppe på skulten är det en väldigt bra, lite rödblond färg. Ju längre ner man kommer desto värre blir den. Pendlar mellan rosa, brun, grå och lite grön tror jag. Det får va så, orkar inte bry mig längre, det har spikmattan sett till.
Tack o hej, bävertjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar