söndag 24 maj 2009

Sunday bloody sunday

Vaknade oförskämt fräsch med tanke på gårdagen. Var hos S och grillade, spelade kubb och boule samt lite pilkastning. Någonstans mitt i kom groggen fram, tror folk gillar att supa ner mig.
Vi skulle in till stan men hamnade på den lokala krogen istället. Trevligt men det blev ett kort besök.
Idag har jag mest oroat mig för min katt, han är hängig och spydde som en räv hela förmiddagen. Nu verkar han lite bättre, peppar, peppar. Det är jobbigt när man inte kan göra något och han är för "pigg" för veterinären.
Resten av dagen har jag spenderat ute i solen, surrat med grannar och rensat ogräs. Men så fort jag kommer in igen så blir det söndagsångest, en låååååååång dags färd mot måndag. Hatar söndagar! Tack o hej, ejsöndagstjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar