måndag 4 maj 2009

Jomenvisst!

Ibland har man bra dagar, ibland har man dagar från helvetet. Just idag är en helt ok dag, ingen smärta att tala om och faktiskt ganska skönt med dåligt väder också. Man får ju inget gjort när man ska sola hela dagarna. Vi drog iväg till gymmet och det flöt på bra, kände att jag orkade mer än förra gången. Otroligt skönt att slippa trängas med en massa folk när man kör mitt på dagen.
Direkt efter det blev det ärenden och jag tycker om att shoppa när man faktiskt hittar det man letar efter. Bland annat hårfärg, som sitter i just nu. Ganska läskigt att byta, men va fan. Blondiner har fett mycket roligare men råkar också ut för fler idioter så jag hoppas det lugnar sig nu.
Sen måste jag erkänna att hookerdojjorna jag hittade igår gör mig löjligt förtjust även idag. De gör mig 12cm längre och det kan jag behöva, dvärgbjörk som jag är.
Nu ska jag skölja ur färgen och om det inte blir fler inlägg så vet du att jag har skjutit bort mig av ren förtvivlan. Tack o hej, notsoblond tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar