tisdag 12 maj 2009

Vad kan det vara?

Tillhör inte dem som ropar varg hela tiden, visst man kan smågnälla över kramper, men jag är inte någon hypokondriker. Men nu börjar jag bli lite fundersam. Har i flera veckors tid haft ont i magen med ett konstant illamående.Spelar ingen roll vad jag äter/inte äter så åker det hiss hela tiden. Har dessutom blivit mer bakfull än vad jag brukar, efter att dessutom ha blivit mer berusad än vad som är vanligt.
Nä, jag är inte gravid och nä, jag har inte slarvat mer än vad jag brukar med maten. Till detta kommer en enorm trötthet, jag kan inte tupplura men har ingen kraft att göra något.
Hade en sån period förra gången vi började träna, frågade min kamrat om man kan stuka magen, för det var så det kändes. Nu, när vi börjat igen, känns det sämre och jag undrar om det kan påverka tarmfloran? Kanske är allergisk mot endorfin?
Hur som helst är jag hemma från jobbet idag för att se om det lugnar sig lite. Ska in och göra hjärt/lugnkoll(av annan anledning) nästa vecka, så kanske man kan få nån hint då. Tack och hej, magsäckstjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar