onsdag 27 maj 2009

Nu är det gjort!

Storstädning pågår! Är så fruktansvärt less på idioter, på "låtsaskompisar" och på energitjuvar så jag kräks! Stänger ner facebook åtminstonde till hösten och tänker inte höra av mig till folk som aldrig hör av sig själva.
Känner mig lite som (låter säkert så också) dramaqueen, men jag är för gammal för sånt här. Jag är en bra människa, en trogen och pålitlig kompis, en utmärkt flickvän och förtjänar definitivt bättre. Det enda jag kräver är ärlighet, sitt inte hemma på kammaren och tro att du vet hur jag fungerar. Du har garanterat fel och jag kan svära på att jag är mer analytisk,lyhörd och djupsinnig än vad du någonsin kan tro. Om jag visar mig svag så är det ett förtroende du får, inte något du ska utnyttja eller känna dig överlägsen över.
Så åt helvete med folk som tror att de är bättre än jag. Ödmjukhet är något ni borde prova på för det är det jag oftast är när ni ser vekhet. Visst är jag kaxig och verkar självsäker emellanåt men jag står för den jag är och vaktar mina gränser.
Så, ha ett bra liv utan mig om skorna inte passar, jag överlever!
Tack o hej förbannadtjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar