måndag 7 september 2009

Vi hade återigen en TP-turnering i lördags. Det är ett väldigt trevligt sätt att umgås, om man inte är alltför tävlingsinriktad. Själv var jag ganska splittrad, jag hör väldigt dåligt så det blir jobbigt att koncentrera sig på allas frågor. Sen var det ju Ungern-Sverige på tv som man var tvungen att hålla ett öga på. Vissa jag känner var ju dessutom på plats och då MÅSTE man tydligen skicka en massa mms och bevisa det..
Vi var inte lika många som spelade denna gång och helt ärligt minns jag inte riktigt hur det slutade. Nåväl, det var nog inte jag som vann, kanske två:a om vi ens fick ett riktigt avslut på det hela.
Eftersom det blev sent, typ 5 på morgonen så blev det inte mycket till söndag, bara slappa och ta det lugnt. Kan ju dock konstatera att tant behöver en ny säng, är helt leabruten och fick korta av fikat hos M idag för att jag inte pallar sitta så länge.
I morgon vankas det bio och middag, tvärtom blir det väl kanske. Ska bli skönt att lämna kommunen ett tag, skulle gärna flytta härifrån. Det händer så mycket tragiska saker här och jag känner för många av de inblandade.

Tack o hej ryggontstjej

Vokalister? Är det människor som inte lärt sig några konsonanter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar