onsdag 23 september 2009

Lårkaka

När jag läser min andra systerdotters blogg så får jag lite ont i hjärtat. Jag vet precis hur det känns att alltid ha ont, få ångest över att behöva äta värktabletter och det värsta av allt, man blir inte alltid trodd.
Man får ont på nya ställen hela tiden tills man börjar ifrågasätta sin mentala hälsa, varför hittar de ingenting, jag har ju så jävla ont!!
Håll ut lilla vän, du kommer att få en diagnos. Även om du inte får det så kom ihåg att du vet bäst själv hur du känner och mår!
Med anledning av detta så måste jag berätta att jag haltar omkring här och ler åt det samtidigt.
Igår klantade jag mig och sprang in i mitt sideboard, tjong rakt in i låret och jag såg stjärnor en stund. Ont som satan men det gör ingenting. För det här är en smärta jag kan ta, det finns en förklaring (stavas klantskalle) och jag behöver ingen diagnos. Hej hopp, big ass blåmärke och jag skrattar hela vägen till medicinskåpet!!

Tack o hej ontibenettjej

- Du är avskedad.
- You are offspooned.

1 kommentar: