måndag 21 september 2009

The saga continues

Fick jag spola tillbaka tiden skulle jag inte gå på nån undersökning. Fett less på värk och tabletter, fick en ny krämpa i natt dessutom. Vänster arm domnade bort ifrån axeln ner till handen. Försök att somna när det känns som 34.000 myror eldar med tändstickor i din arm!
Var ändå på gymmet vid halvnio (tack, jag vet att jag är duktig) för jag tänkte att jag kunde köra ben och rumpa i alla fall. Så när jag blivit varm tog jag och stretchade hela överkroppen och nu känns det lite,lite bättre. Att sitta här och skriva är dock ingen höjdare.
Har en massa åtaganden idag och jag har ingen lust alls men det lär inte vara nån annan som gör det åt mig så det är väl lika bra att sätta igång.
Hoppas återkomma med lite roligare saker att skriva så småningom!


Tack o hej förlamadtjej

-Vet du vad det sista dom sa på högtalarna innnan Estonia sjönk?
- Baren har stängt, men bogvisiret har öppet hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar