fredag 25 september 2009

Titel: Direktör?

Som ni vet har jag brottats med värk sen de torterade mig förra veckan, tur att det är barnledig vecka så ungarna slipper bli drabbade. Enda gången det är okej är när jag är varm, vilket händer väldigt sällan.
Men va fan, man kan inte sitta hemma och gråta i kaffet jämt så jag tog mig en tur till Farsta igår. Skulle kolla in de nya höstkläderna.
Eh, vad ska jag ha på mig har de tänkt? Det är så konstiga prylar som hänger där nu så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tyvärr gillar jag inte bomullstunikor som får mig att se höggravid ut, ej heller stickade koftor som släpar i backen och väger bly.
Fick dessutom en total överdos av kragstövlar, dessa gudförgätna skor som får alla att se ut som prostituerade pirater/ mästerkatter. Sorry, men va fan?!
Så jag ska starta en egen kollektion, göra mig känd som "modebloggare"(verkar inte krävas mycket) och helt enkelt, som vanligt, skita i vad som är trendigt och köra mitt eget race.
Blir nog en naken variant med tanke på mina usla kunskaper i att sy.

Tack o hej nakentjej

- Har ni revbensspjäll?
- Do you have fox bone ventilation?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar