tisdag 15 september 2009

Times are a changing, again and again....

När jag fick frågan om att luncha ihop så fick jag lite ångest. Jag velade fram och tillbaka hela morgonen, tills jag bestämde mig för att göra bokslut en gång för alla.
Så jag gick in på mitt "ex"s sida, gick igenom alla nya bilder och kände, förvånade nog, ingenting. Vad jag än har tyckt om hans utseende så är det borta. Jag är inte ett dugg imponerad av hans livsstil för jag vet att jag inte skulle palla med alla "roliga" grejer han pysslar med. Det var så befriande att känna att nu är det över, så fett jävla över så det finns inte!!
Så jag gick på lunch med mister ny och såg honom i ett helt nytt ljus. Det kanske låter konstigt, men det var något jag var tvungen att göra, älskar tydligen att hålla fast vid det gamla fast det inte finns nåt kvar.
Så nu är det full fart framåt, har ju verkligen varit sparsam med allt i från ord till beröring, inte velat "lura" in honom i något. Sen får vi se hur tålmodig han är men han såg rätt glad ut och vi får väl hoppas det håller i sig när han kommer tillbaka.

Tack o hej lättadtjej

Hur får man en gitarrist att sluta spela?
Svar: Man sätter fram noter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar