tisdag 22 september 2009

Kaffe

Ibland blir det för mycket av det goda. Drack tre koppar kaffe på förmiddagen innan J ringde och frågade om jag ville med till centrum. Vi drog iväg för att kolla lite mobiler och för att, just det, dricka kaffe. Han behövde äta sen och medans han mumsade pratade jag med M, som inte orkade komma ner men som bjöd över oss på, gissa, kaffe.
Nu när jag ätit middag så har jag tydligen glömt bort det för jag drog just i mig en kopp svart guld och är ganska skakig vid det här laget.
Det som annars är på tapeten är bartömningen på Utö och jag kan bara hoppas att det blir fint väder, att alla får vara friska så att vi kommer iväg och att det blir bra men lugnt. Blev lite väl laddad förra gången och behöver vara "cool" så jag inte hittar på några dumheter.
Fast vem försöker vi lura? Klart att det kommer hända grejer, i alla fall en hatt eller ett par solbrillor rikare lär jag ju bli.

Tack o hej skakigtjej

- Kom hit ögonaböj!
- Come here eyesbent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar