onsdag 16 september 2009

Under lupp

I morgon ska jag iväg i ottan för att träffa inte mindre än 7 st olika läkare. Det är min husdoktor som tycker att jag blivit sämre och därför bör genomgå denna undersökning.
Fine, det är väl bra men måste de vara så många, ska vara där i 4 timmar ju. Svara på en massa "när, var, hur"-frågor som jag inte minns svaret på. Stå avklädd och göra konstiga rörelser, nä usch för det.
Gillar inte att prata om mig själv och gillar DEFINITIVT inte att stå till allmän beskådan. Så det blir nog inget inlägg i morgon, kommer att vara helt slut i pallet och bara vilja sova. Så ha det så länge gott folk!!
PS. Sa jag att det pirrar lite i magen av en annan anledning också? DS.

Tack o hej pirrigtjej

Varför är alla gitarrister fikusar?
De använder G-sträng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar