måndag 14 september 2009

Jodetskullemankunnatro...

Förbryllad,förbannad,förvånad och till sist förundrad. Män och människor fortsätter att förvirra mig och jag undrar om det nån gång blir annorlunda?!
M räddade mig från min söndagsångest genom att bjuda på mat, alltid lika trevligt att sätta sig vid dukat bord. Vet inte varför, men jag hatar söndagar och den enda som faktiskt fick mig att trivas under dessa äckliga dagar är för alltid ute ur mitt liv, så jag tar tacksamt emot allt/alla som får mig att glömma att det är just söndag.
Lite senare blev det film tillsammans med N. Vi såg "Sex and the city". Ja, jag vet, ALLA har redan sett den för hundra år sen, men nu var det våran tur.
Inte rätt film att se i mitt tillstånd, lite för färsk ärrvävnad och det vart lite känslosamt för min del. Men, men det är fyra roliga brudar och deras medmänsklighet gör en varm om hjärtat.
Nu ska jag leka husfru och fixa till hemmet innan ungjärparna kommer hem.

Tack o hej whatevertjej

Varför hatar alla pianister?
För att de trycker ned både vita och svarta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar