söndag 13 september 2009

Minneslucka?

Det var ett tag sen nu, låt se vad som hänt sen sist. Det har varit en hel del pappersarbete under veckan, hämta intyg, lämna intyg, beställa andra papper, få fel papper osv.
Var på bio i tisdags och såg "Sommaren med Göran". Typisk svensk komedi som varken är dålig eller bra. Maten före och barrundan efter var desto trevligare, förutom att Stockholm förvandlas till en spökstad efter sommaren. Det mesta är stängt och tunnelbanan slutar gå redan kl. 01.
Hemma hos J och N i onsdags för lite samkväm och fotboll. Vi spelar verkligen illa måste man ju säga, tack och lov för maltesiska knän!!
For in och träffade M på fredag. En underbar sommarkänsla p ga vädret och jag verkligen älskar att strosa omkring och titta på folk. Fikade och bara njöt av hennes sällskap, hon ger mig sån energi så det är inte klokt.
J kom förbi på kvällen för lite snack och vin. Via den andra J och N tog vi oss ner till den lokala puben. Jag måste sluta gå dit, blir så deprimerad där. Som att tiden står still, alltid samma människor som säger samma saker. Usch, vilken ångest.
Upp tidigt för utflykt på lördag, strålande vackert väder och man slås av häpnad av hur vackert allting är. Båtar, hav och sol gör vem som helst glad, även lite vemodig förstås när man förstår att sommaren faktiskt är slut.
Senare tog jag mig till J för lite god thaimat och en massa prat om litteratur. Skulle tro att han är den som ger mig mest stimulans, vi kan verkligen prata om allt.
Det kan jag i of sig göra med mannen också, när han väl behagar höra av sig. Träningsläger? Jag är skeptisk.

Tack o hej rättnöjdtjej

-Vad är det här? Det låter ju skit.
- Nä, det är Kiss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar