tisdag 4 augusti 2009

Vart tar tiden vägen?

Hm, nu ska vi se. Var på date på onsdag, trevligt men snubben är skum. På torsdag var vi i stan och festade. Åkte sightseeingbåt, träffade folk på söder, gick på Pride. Fredag, nu ska vi se, jo vi tog oss in till stan igen men åkte hem tidigt och det blev en del dåligheter.
På lördag, detta är så roligt, blev jag "dumpad" av onsdagsdaten. Han som tjatat att jag skulle komma och hälsa på, hade tydligen träffat nån på fredag som kändes seriöst. Hehe, jag sa inte vad jag gjort under natten utan önskade honom lycka till. Hur självgod får man vara, snubben fick nog för sig att jag skulle bli lite ledsen. Eller hur? Bra tant roar sig själv.
Lördag for jag in till stan och mötte upp min syster och hennes pojkvän. Det var trevligt och man fick sig många goda skratt.
Söndag gick åt till att bada och slappa. Helt slut efter veckan och det sitter i ännu.
Nu är barnen hemma och lugnet återvänder. Fick besök av föräldrarna idag och vi tog tillfället i akt att införskaffa en ny grill. Halva priset var det och det firade vi med gott, grillat kött och annat mums.
Säg vad du vill men sommaren är underbar!!
Tack o hej partytjej

"Vad tror blondiner "love-handles" syftar på? Deras öron."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar