måndag 17 augusti 2009

Karma igen eller?

Jag vet att jag antagligen är en smula dum i huvet, hur annars ska man förklara alla dumma grejer som jag gör? Men ibland undrar jag om det inte är lite väl orättvist, hur mycket otur kan man ha och hur stor del av det är mitt eget fel?
Vi hade en mycket trevlig date, det måste man säga. Däremot lyckas jag tappa bort min plånbok (igen) samt sumpade ett nästan nytt paket med cigg.
Som att jag inte gjort bort mig tillräckligt inför denne man, hoppas han är tålmodig och inte lättskrämd för då är jag kokt.
Så jag fick middag hos snälla M och där bestämdes det att vi skulle gå på krogen ändå. Man får väl dricka vatten tänkte jag, men lyckades ändå bli berusad på bjudöl. Eftersom jag dessutom sumpat busskortet så fick vi hålla oss i kommunen.
Det var trevligt men jag skulle nog ha tackat nej när jag blev uppbjuden att bugga. Hela söndagen gick åt till att reparera min trasiga nacke.
Mina vänner har varit bekymrade över min situation och snälle,söte J var här med två påsar mat så att jag klarar mig tills jag kommer in på kontot igen.
Så, kontentan är att jag är en dumskalle med enorm otur och otroligt bra vänner. I love you all!!

Tack o hej ingenordningtjej

"- I vilket land får barnen aldrig skoskav?
- Boots vana."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar