fredag 14 augusti 2009

Men orka!

Antar att jag får vad jag förtjänar men va fan, hur illa kan det gå?
Ska alltså på den berömda daten i kväll och det har ju gått så där hittills. Börja med att skicka fel mess utan att märka det, ganska oskyldigt men helt fel ändå. Sen inser jag (el mitt rättvisepatos snarare) att jag måste klämma ur mig att jag är helt black. Tror ju iofs att han tänkt bjuda men jag vill vara ärlig.
Som grädden på moset vaknar jag och mår skit, ont i kroppen, halsen är tvärtjock och jag skakar. Men det är bara att bita ihop, kan inte gärna ställa in efter allt som hänt, han tycker nog att jag är skum redan som det är.
Man får hoppas att han är en tolerant man, jag har redan förklarat att jag bara är galen på ytan. Det höll han med om så med lite tur kan jag ge ett gott intryck för en gångs skull.

Tack o hej ingeflytidagtjej

Norrländska drinkar:

Screwdriver:
17 cl Vodka*
1 st Apelsinklyfta*
Häll vodkan i halsen och titta på apelsinklyftan

1 kommentar: