måndag 31 augusti 2009

Finalmente

Fick äntligen tag i min doktor som tyckte det var dags för ett besök. Hon lyssnade tålmodigt på min klagan, skrev ut ett utlåtande och remitterade mig till en speciell rygg o nacklinik.
Jättebra, men om det finns en speciell sådan så undrar man ju varför jag inte blivit skickad dit förut?
Däremot var hon helt ointresserad av min tumme, du vet, den som inte vill fungera och gör ont?! Hoppas att det har med nån nerv från nacken att göra, vill inte råka ut för nå karpaltunnelsyndrom(hur det nu stavas). Det ska tydligen vara bland det mest smärtsamma man kan vara med om.
Annars rullar väl livet på som vanligt, lillstinta fick sina nya(läs två)glasögon idag och hon passar jättebra i dem. Hade en plan på att träna i morgon men jag ska tydligen luncha med mannen i stället.
Ja, men då säger vi väl så så länge?

Tack o hej sålängetjej

Vilket stort kattdjur intar gärna byggnader?
Ocku-pantern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar