söndag 30 augusti 2009

It's just another lemontree...

Jaha, så vad gör vi nu? Less,uttråkad,glad och tillfreds på en och samma gång. Livet går så embarmligt sakta, sommaren har rusat förbi och tiden står still.
Var på fotosafari igår med N och J, lilla dottern var med och det var mycket trivsamt. Balsam för själen att stuffa runt i naturen, man blir glad i själen. Tyvärr ville min kamera inte ha med N att göra, varenda bild där hon var med blev oskarp och suddig. Lite som en skräckfilm du vet, ansiktet smetas ut eller man ser skuggor i bakgrunden. Mysko.
Min schizofrena läggning gör det lite jobbigt att fungera i samtiden. Det som händer i morgon borde varit här i går, och de felval jag gjort vill jag ha framför mig. Det är tokjobbigt att inte veta vilket ben man ska stå på, så jag försöker stå på nån annans.Orkar inte vänta så jag lägger ner, sen vill jag hoppa två månader frammåt i tiden för att slippa stå still just nu.
Nä, just det. Han hör inte av sig som jag önskar, tror det kommer bli problem för allt som tiden går skapas ett kontinium som lovar en massa saker. Sen ligger man ändå efter med känslor och erfarenhet. Det jag menar är att ju mindre man träffas över en längre tid, desto svårare blir det att veta vad som vad. Bökigt? Välkommen till min värld!

Tack o hej hellresingeltjej

-Vilken fin hund du har, har den stamträd?
- Nej, den pissar överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar