torsdag 20 augusti 2009

Mongo much?

Hehe, jag skumläste just igenom rubrikerna på mina inlägg och kan konstatera en sak: Jag är tjatig,otålig,pompös och ganska störd.
Allt väl så långt, jag har bra självinsikt så det är inga nyheter. Men att jag är fullt så otålig trodde jag nog inte. Allt gott till den som väntar, det har jag alltid tyckt är en konstig devis. Får man inte det man vill ha när man vill ha det, så går man vidare mot nya mål. Orka vänta förgäves!
Fast det är klart, hur ska man veta att det är förgäves om man inte är kvar när/om det kommer?
Hur som helst, jag fick en liten tillrättavisning idag. Tydligen går telefonlinjen åt båda håll, "du får ju gärna ringa du också". Så sant, min vän, rättning i ledet. Få män har vågat säga åt mig vad jag ska göra, synd egentligen, jag är ganska foglig.
Men att bli hyttad åt på ett sånt gulligt sätt gör ju en än mer tjänstvillig. Skäll ut mig, fast mjukt!!

Tack o hej giveittomebabytjej

"-Varför sover folk så dåligt i Filippinerna?"
"- För där ligger Manilla."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar