torsdag 27 augusti 2009

Eh, otålig? Jag?

Jo, om du har problem med folk som velar fram och tillbaka så ska du sluta läsa nu! Kvar? Skyll dig själv!!
Jag tycker det är så otroligt jobbigt att gå in i förhållanden så mina spring-o-göm-dig reflexer är urstarka, jag konstrar, överanalyserar, lägger ner, tar upp igen i en aldrig sinande ström.
Superjobbigt både för mig och alla runt i kring. Jobbar på det men det tar tid. Utan att säga för mycket så är vi väl lite tillbaka på banan men det lär bli mycket upp o ner här på bloggen framöver.
Sen hände något väldigt roligt som jag tyvärr inte kan berätta. Men jag har fått ett förtroende som nog är bland det finaste hittills i mitt liv. Att ens bli tilltänkt för en sån sak är smickrande och jag är väldigt stolt. Att man känner en viss nervositet inför att kunna leverera är inte så konstigt, det är verkligen en big deal. (Tackar ödmjukast, kära vän!)
Så ser väl livet ut, lite ner och lite upp. Just nu, just idag, är det väldigt mycket upp!!

Tack o hej stoltsomentupptjej

"-Vilket djur har det slappaste könsorganet?
- Fladdermusen! "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar