onsdag 29 juli 2009

Idag Onsdag ska jag ge mig ut på en date som jag både vill och inte vill gå på. Jag är trött och sliten, känner mig inte så tjusig men vet att jag kommer ångra mig om jag avbokar. Han är trevlig och väldigt rolig så man får nog sig ett skratt i alla fall.
Har dessutom en backup med M och hennes polare i fall jag vill gå vidare utan honom. Vi har suttit på hennes balkong två kvällar på raken, mycket trevligt folk har passerat och jag känner mig ganska nöjd på umgänge, skulle lika gärna kunna stanna hemma och äta chips. Men som sagt, man har så roligt som man gör sig och jag slipper fundera på honom längre.
Vi har även firat lillstinta. Mina föräldrar, min syster och hennes snubbe var här samt några polare. Det blev grillning och hinderbana efter och jag vet numera att det inte är bra att nicka fotboll med trasig nacke.
Tyvärr sprang jag på en man som varit som en igel på mig sen midsommar, och nu fick jag mess igen fast han vet att jag inte vill.Varför har de så svårt att förstå, jag är ju ändå väldigt tydlig av mig. Jaja, man får väl vara tacksam för att folk ser en som attraktiv.
I morgon blir det stadsvandring, vi ska leka turister i vår egen stad samt försöka ta en öl på varje ställe vi springer på. Det kommer inte bli vackert.

Tack o hej datingtjej

"Vad kallar man en lesbisk blondin? Synd och skam."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar