torsdag 2 juli 2009

Understimulerad

Känner mig lätt schizofren nuförtiden. Har inte jobbat på ett tag och tiden blir lång. Är ju en duktig flicka och tränar regelbundet men inget räcker liksom till. Fast det händer saker dagligen och man är ute och träffar folk så blir jag rastlös så fort jag kommer hem. Det märker jag framför allt på det här med "exet" och hans nya brallis. Så fort jag är upptagen med annat så försvinner han ur mina tankar men ge mig fem minuter utan stimulans så dyker de upp igen. Har varit ute och badat med världens trevligaste man men blir det tyst i två sekunder så kommer känslan av att vara på rätt ställe med fel människa.
Självklart handlar det inte om honom utan om att det känns som att mitt liv står still. Han letar aktivt efter någon, det gör inte jag. Jag är en lycklig singel men så här blir allt så påtagligt. Trots allt så är det väldigt trevligt att ha någon när man har en som är bra. Han är inte bra för mig så sluta älta!
Nåväl, allt kan inte vara bra, då är det nåt fel. Fast en sommarromans skulle inte sitta fel!!

Tack o hej veligtjej

"Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar