onsdag 15 juli 2009

Dagvill

Minns aldrig riktigt när jag skrev sist, och har det förra inlägget skrivits retroaktivt så är jag helt lost. Men skit samma, vi kör ändå.
Det var en tråkig måndag minns jag iaf, dåligt väder och inte hela plånboken full i pengar så jag tog en hemmadag då. Gjorde inte ett skit, sprang runt i mjukisbyxor tills jag kom på att jag fått ett nytt pussel. Det är bland det bästa jag vet (säger ju att jag är en nörd) men det är så avkopplande och bra för hjärnan.
Sen satt jag hela dan, tills min vän N kom och hjälpte till. Hon lider av större pusselabstinens än jag, fick ta skohornet och baxa ut henne vid halvtolv rycket.
Idag har jag tränat en stund men det är så varmt på gymmet så man får svid i ögat av all svett
som rinner ner. Tyckte det var en bättre idé att följa med J ut på sjön.
Det var det också, ända till motorn la av och vi fick paddla i motvind tillbaks till bryggan. PUST!!!!
Som tur var det lätt att fixa problemet och vi fick oss en stund i solen på en kobbe, lite vattenplask fanns det också plats för.
Nu ska ätas middag och sen kanske det blir lite vrål o skål på den lokala puben.

Tack o hej paddeltjej

"Vad är det första en blondin säger när hon vaknar? Vem är du? "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar