torsdag 23 juli 2009

Torka

Tydligen är inte sommaren den bästa tiden att blogga. Jag glömmer att skriva dagligen och sen har jag glömt vad som skulle skrivas.
Tror det gått till så här, typ: Bio i fredags. Transformers. Nä, jag är inte tolv, men den är
för jäkla bra och jag är nog lite kär i hjälteroboten!
Sen öl på medis följt av en diskussion med ett mc-gäng hurvida de ska ha skinn eller latex västar.
Båtfärd till Utö lördag morgon. Fest från 10 på morgonen till kl.06.00.Övernattning under bar himel. Söndag död.
Måndag med barn, Tisdag minns jag inte vad som hände. Onsdag cider och sol på M:s balkong, N på besök, middag och pussel.
Nu är det väl Torsdag och vi får hoppas att jag får nån ordning på skrivandet. Bristen på detaljer beror inte enkom på dåligt minne. Det som händer på Utö stannar på Utö.

Tack o hej sommartjej

"Vad är blondinens parningsrop? Jag är sååååå full !!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar