onsdag 1 juli 2009

Jaha?

Nu har vi varit o skrålat o vrålat en stund på den lokala krogen. Väldigt lite folk men det blev bättre på slutet.
När jag kom hem så gjorde jag något som jag inte gjort på länge, jag gick in på exstrulets sida för att kolla läget. Brukar hålla mig därifrån eftersom jag inte vill veta vad han pysslar med. Slits mellan nån form av saknad och total likgiltighet.
Då ser jag att han ändrat sin status och jag kikar på tjejen som han är tillsammans med. Hon ser ut lite som jag trodde, men det jag reagerar på är att hoppet mellan deras "vänskap" på fejjan till att de har ett förhållande är väldigt kort. Först kändes det som en spark i pannan, men nu känns det inte alls. Tror att jag som vanligt bara farit omkring och låtit bli att gå vidare, men när jag ställs inför faktum så är det inte så farligt.
Jag får önska honom lycka till, det kan ju inte bara vara psykobrudar som fastnar för honom. hehe

"Hellre en kork i skumpan, än en sork i rumpan. "

Tack o hej gåvidaretjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar