måndag 13 juli 2009

Hm, ödmjuk much??

Jag erkänner, jag låter och beter mig som en speedad fjortis ibland. Gapar och står i, mest hela tiden när jag dricker. Men, det de flesta inte vet är att jag verkligen strävar efter samspel och att man ska vara överens. Nu när vi spelade så vet jag att en av mina lagkamrater kände sig lite överkörd ändå. Hm, jag måste nog tona ner vissa sidor tills folk känner mig bättre. Har alltid umgåtts med folk som känner mig löjligt väl och har därför inte haft de problemen. Nu är det mest folk som jag iofs gillar väldigt mycket men som inte har sett alla sidor ännu och faktiskt kan ta illa upp.
Nåväl, det var riktigt trevligt och vi får nog ta en omgång till snart. I lördags så blev det lugnt, både barnen och jag var sega sen dan innan och det blev mest en massa tv-spel. Ganska skönt att softa lite faktiskt.
Igår var jag och spelade minigolf med lillstinta och hennes kompis. My goodness vilka dårar!!
Det flög bollar och klubbor åt alla håll, blev träffad minst två gånger och är tacksam för att man inte blev enögd.
Sen grillade vi med N,J och J. Om man ändå ska sparka igång grillen så kan man ju lika gärna vara några stycken.Den brinner ju ett tag så man kan glädja andra med lite brasa.
Nu ska vi snabbkaffa sen drar vi ut på sjön en sväng. Möter eventuellt upp några andra och snackar lite skit.

Tack o hej vrålapetjej

"Vad gör en blondin för att ha råd med video? Säljer TV:n "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar