fredag 10 juli 2009

Fyllesurf!!

Inte ofta jag är här på pickalurven men såå ser det ut i natt. Vi har haft jättetrevligt, den stora dottern gick till sängs när hon trodde mamma var lite packad. Det hon glömde var att jag låter lika illa nykter om jag sätter den sidan till.
En hel massa fix med grannens barn, onyktra vuxna och allsköns svammel gör att jag nog är en av det nyktraste hittills. Var tvungen att koka kaffe missinassen för att få nån ordning på en del.
Nu väntar jag på att lillan ska somna så jag får sova lite också. Det har varit sååååååå trevligt och jag vill ändå understryka(gick inte) att det inte var någon som gick vidare.

Men hej hur får man slut på detta? Jag hatar den här sajten!!

Nu ska tant sova, innan jag slår sönder datorn!! Jo, just ja!! Mitt lag som vann, svarade rätt på 6 av 6 frågor på slutet, du vet när det räcker med 3. Fett snyggt!!

Tack o hej TPtjej

"Vad kallar man en hjärncell i en blondins huvud? Turist "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar