söndag 5 juli 2009

Järnplåtar också!

Vilken trevlig helg jag har haft, den bästa på länge. Blev bjuden på fotboll igår, alltid trevligt med lördagsmatcher och det var jättefint väder (ett tag). På väg till bussen blev jag erbjuden skjuts av en polare så vi hämtade J och for in till Globen för en öl. Det var lite svårt att få i sig alkoholen så vi gick för att möta upp de andra. Fick höra att de andra blir lika glada varje gång jag följer med, de tycker att jag är underhållande. Alltid trevligt med komplimanger!
Vi beklagade oss lite över värmen och tydligen så hör Gud bön för det kom ett sånt gräsligt regnoväder så man såg ut som en dränkt katt. Men vi vann matchen och det var varmt så vad gör lite regn?
När det var slut hade jag fått mess från en annan polare som satt på Jägar'n med sin nye pojkvän och ville att jag skulle komma förbi. Sagt o gjort, de andra for hem och jag tog några öl med dem. Riktigt trevlig kille hon har hittat!
Hemåt for vi och jag bytte om och försökte låta bli att se ut som en dränkt katt. Det var fest
på det lokala discot så efter en ny bärs med dem så for jag dit och lyckades (som under hela kvällen) bli bjuden både på inträdet och all alko. Har faktiskt inte slösat en krona på hela helgen, folk är snälla.
Mycket prat med trevliga människor, ännu mera dans och det blev en lyckad avslutning på lördagsnatten.
Jag tackar alla för allt men framför allt för alla fina saker de sa. Man är mer uppskattad än man tror ibland.

Tack o hej partytjej

"Hellre diska i badvatten, än bada i diskvatten. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar