lördag 4 juli 2009

Där satt den!

Åt middag med J igår, vi drack lite vin och prata strunt. Sen kom I,C och I förbi. Himla trevliga människor, jag skratta så jag tjöt.
Sen var det dags att åka in till stan och träffa några jobbarpolare till J. Även min kompis M tog med sig en polare och vi möttes upp allihopa på medis. Min arm slutade fungera, den var helt lam så jag fick göra allt med vänster i stället. Väldigt konstig känsla att inte kunna röra sig som man vill.
Nu blir det privat men tant har ju legat i torrdocka hur länge som helst. Varken haft lust eller kunnat tänka på att vara med någon annan. Nu är det löst. Inte bara en väldigt trevlig människa utan även kunnig på många områden, hehe.
Tänk vad lite sånt, lite närhet och ett par goda skratt kan göra för moralen. Nu är man på banan igen. Nu ska jag släpa mig in i duschen, blev visst bjuden på fotboll idag.

Tack o hej nyluggadtjej

"Hellre lite kattpiss i salongen, än en kass pitt i kalsongen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar