onsdag 3 juni 2009

Well,well..

Tänka sig, mannen jag ska träffa på fredagslunch är full av överraskningar. Vi har inte setts på evigheter och jag trodde att han var fotbollsproffs någonstans utomlands. Istället spelar han in sina egna låtar, sjunger och producerar också tror jag. Får ta reda på mer då, verkar spännande att bo och arbeta i New York!
Annars har dagen gått åt till att leka modist(eller gör de bara hattar?). Nåväl, jag har sytt och sytt, sen sydde jag lite till. Verkar omöjligt att hitta kläder som sitter bra, får alltid ta in och förkorta allt jag köper. Så går det när man är tre äpplen hög och inte tjockast i stan.
Sista rökdagen också, rättare sagt, sista dagen jag röker egenköpta cigg. Tjyvröker nog på någon så fort jag kommer åt. Min ekonomi är helt åt helvete och jag har helt enkelt inte råd. Fast visst hade det varit gott efter den 43:e middagen på nudlar.
Ack, vad är väl en bal på slottet?
Tack o hej tattartjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar