torsdag 4 juni 2009

Mera gnäll

Inte mycket som funkar just nu, det har vi redan konstaterat. Däremot hade jag inte räknat med detta problem: Har ju lite svårt att somna när man ligger och grunnar på alla skitsaker som händer. Tydligen fortsätter jag att fnula under natten så pass mycket att jag gnisslar tänder!
Brukar jag inte göra och det är ingen bra idé när man har så dåliga tänder. Har nog med amalgam för att driva en mindre polsk by.
Ena tanden har alltså spruckit mitt itu, det ilar ända ner i roten och enda anledningen till att den inte lossnat helt är att jag har så trångt mellan tänderna så den hålls på plats (än så länge) av de andra.
Kul, den lossnar nog lagom till helgen och då är det bara att åka in akut, gör nog ont redan. Byta liv någon?
"Alla barnen var höga utom Jack, han hade inget tjack "
Tack o hej tandlöstjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar