onsdag 17 juni 2009

Liten parantes

Glömde ju att nämna att det var båtdags i går. J och N har införskaffat en jättefin gammal träbåt som skulle hämtas och köras till sin nya båtplats. Jh och jag följde med, alltid kul att se vad folk skaffat och det var så fint väder så det var läge för en tur på sjön.


Säljaren kunde inte vara med så hans kompis, cowboy S, hjälpte till med sorg i hjärtat. En jättegullig liten farbror med det fastaste handslag jag någonsin varit med om, fick en spricka i båtbenet tror jag.
Själv blev jag nog lite kär i S, en sån gullig farbror vill jag också ha, fast bara som gullgubbe, inget
intimt!

.


Glömde bort att ta bilder så ni får stå ut med den konstiga vinkeln. Välskött som ett slott och otroligt charmig (båten alltså, inte gullgubben)

"Alla vuxna höll igen orgasmen utom Sixten för han var snabb som blixten."

Tack o hej gubbstruttstjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar