onsdag 17 juni 2009

Lång dags färd mot midsommar

Har sedan December varit bjuden till en familj för att fira midsommar. De är jättetrevliga men bor lite avsides. Hade även en liten förhoppning om att förbli barnlös över midsommar men ena exet ringde och grymta häromdagen så jag har lilltjejen i alla fall.
Vissa andra pratar om en båttur(hade varit jävligt trevligt) men jag vet inte om vi får plats och om det funkar att ta med lillan.
Så går det när man som jag inte kan planera utan skjuter upp allt till sista sekund. Nåväl, det blir som det blir.
I dag ska jag ta mig in till stan, ska shoppa lite och försöka se målgången på "Volvo oceanrace".
Inte så kul att åka själv men alla jobbar och båtarna kommer in redan vid 13 tiden.
För övrigt så håller vi tummarna för att det blir bra väder, var man än ska fira midsommar!

"Alla männen använde kondom utom Dan för han använde cellofan."

Tack o hej planlöstjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar