måndag 8 juni 2009

Psykomagnet?

Det slår aldrig fel, finns det ett nutjob i närheten så blir jag drabbad. Jag har lagt märke till en tjej på gymmet. Hon ser ännu svagare ut än vad jag gör och är mycket för att stirra på folk. Hon tränar (enligt mig) lite konstigt också, fokuserar i princip bara på insidan av låren och sånt. Kanske är lönnmördare med lårstrypning som speciallitet?
I dag for hon på mig, jag blev både överrumplad och lite skraj för hon kom i hundranittio och med uppskruvad volym.
-" HEJ"
-"Eh, hej?
-" FAN VA TUNGT DET GÅR IDAG, JAG ÄR HELT SLUT"
-"Ja, kanske för att det är måndag, hehe....
-" HAHA DET VAR ROLIGT. JAG ÄR SÅ OTRÄNAD FÖR JAG HAR PLUGGAT ISTÄLLET FÖR ATT TRÄNA"
-"Jaha.."
-"JÄVLIGT VARMT ÄR DET HÄR OCKSÅ FAN VAD JOBBIGT ALLTING ÄR"

Det fortsatte så en stund, hon högt skrikande och jag sneglandes efter närmsta utgång.
Jag höll mig undan men kikade i smyg. Hon verkar väldigt på och nästan sitter och letar efter nästa offer. Inte så farligt än så länge kanske, men jag vill verkligen inte ha henne springande efter mig i fortsättningen. Nåväl, det ordnar sig nog.

"Alla barnen gick på kasperteater utom Josefin hon gick på kokain"

Tack o hej muskligtjej

2 kommentarer:

  1. Det kanske också går i släkten, jag är också en psychomagnet...

    SvaraRadera
  2. Frågan är, vad säger det om oss? Hehe

    SvaraRadera