onsdag 10 juni 2009

God fucking damn!!

Har just varit på skolavslutning.Står där och gråter som vanligt när barnen sjunger, det går inte att hålla sig.De är så söta och oskyldiga, stackare, de vet inget om livets vedermödor.
(Hamnade dock i "bråk" med en riktig ligist, han blev nog chockad av att bli tillsagd. Osnutna skitunge)
Däremot såg jag The Man. Tyvärr har vi barn i samma skola och jag är glad för varje dag som går som jag slipper se honom. Är inte arg eller bitter, önskar honom allt väl. Men måste han vara så jävla snygg? (syrko, du vet ju)
Helt ärligt, om jag vore Gud och skulle skapa den ultimata mannen så skulle han se ut så där. Lite tjockare hår kanske men annars skulle jag inte ändra något!! Holy crap, och han lät jag komma undan, idiot!!
Nåväl, vad är väl en bal på slottet?Tur att han dessutom är både smart,framgångsrik och väldigt mogen. Va faaaaaaaaaaaaan........................

"Alla barnen slutade knarka utom Eva som var trött på att leva"

Tack o hej ångertjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar