torsdag 11 juni 2009

Har ingen titel

Missade att kolla TV4 sporten igår, någon som såg om jag var med? Vet inte när det ska sändas iof.
Var precis hos tandis som har så dåligt med tider att de hänvisar till akuten. Vilket innebär ca 6timmars väntan och minst dubbla taxan. Så jag får gå med min trasiga tand verkar det som.
Storstinta och jag tog en liten promenad till centrum för att köpa en doppresent. Även om jag är ganska gammeldags när det gäller dop, bröllop och konfirmation så tycker jag ändå att de traditionella gåvorna är ganska tråkiga. Hur många fotoramar i tenn kan man ha innan man spetsar sig på ljustaken i nysilver?
En sak till, jag är väldigt missnöjd med denna sajt och funderar på att flytta bloggen nån annanstans. Tar gärna emot förslag, ute efter bra grafik och där det är lätt att redigera foton.

"Alla barnen har vänner utom Hektor, hans pappa är rektor "

Tack o hej tandlöstjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar