lördag 6 juni 2009

Halvdålig flicka?

Tog min lilla tandvärk och gick ut igår.Skulle stanna hemma men värktabletterna tog inte,så då får man ta sig en fylla. Inte så mycket folk men väldigt trevligt och man hade att prata med.
Mötte då en man som jag blev väldigt arg på en gång, han tog sig friheter och fick skäll efter noter (i e-moll). Han var helt förkrossad och bad om ursäkt så de fick sitta med oss under resten av kvällen.
Kamraten hans och jag inledde en liten flört den gången men det sket sig p ga hans dumhet så nu tyckte kamraten att vi kunde prova igen.Han ser rätt bra ut, har en otrolig kropp,men pratar så man tror att han är störd i utveckligen. Han är inte korkad alls, det märker man efter ett tag, han bara uttrycker sig konstigt.
Vi hamnade på eftersväng där värden saknades, pratade träning med de andra och han tyckte att vi kunde gå och träna ihop. Sen ville han att vi skulle mötas upp idag i stan och det var en massa planer hit och dit.
Snäll som man är, fick han sova här. SOVA alltså, inget annat. Vi pratade lite, sen fick han bråttom hem.
Det roliga är nu att han helt plötsligt fick panik, kom på att han kommit med en massa förslag och nu visste han inte hur han skulle bete sig.
Gammal och vis som jag är så skrattade jag på insidan medans jag sa något om att "det är lugnt, det ordnar sig, vi får se" och log gott när han gick.
Varför gör karlar så, säger för mycket och kan inte stå för nåt sen? Tror de verkligen att man ens ids lyssna på sånt, eller att man skulle ta det på allvar?
Helt ärligt kisen, du är inte mer än ett vackert ansikte och ingen kvinna i världen kommer låta en man bestämma vare sig takten eller programmet. Det är synd om männen, hehe.

"Alla barnen har tråkigt utom Jim, han sniffar lim "

Tack o hej erfarentjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar