onsdag 3 februari 2010

Förflyttning?

Min stora dotter har skaffat sig en blogg. Superhemlig, jag får inte veta och jag tror ingen annan vet heller. Men tack vare lite tekniska problem så vet jag iaf att hon håller till på blogg.se
En sajt jag själv har funderat på att flytta till. Här är det så dålig grafik och svårt med bilder så jag har länge tänkt på att flytta. Bad om förslag gjorde jag men fick ingen respons, skämmes ta mig fan! :)
Så, nu är frågan: Är blogg.se bättre, mer lättarbetad eller har jag fått allt om bakfoten? Trots allt så vill jag kunna göra som jag vill även om skrivandet mest är för min egen förnöjelse.
För övrigt har jag gett mig i kast med Dan Brown igen; "Den förlorade symbolen". Vet inte riktigt varför, han är pretensiös, långrandig och förklarar överdrivet mycket, är man någorlunda allmänbildad så har man hört talas om det mesta han skriver.
Dessutom är det ett snabblån så man får dra i sig en 100sidor om dagen. Inte lätt när man blir gasig av hans uppblåsthet redan efter 3.

Tack o hej självplågartjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar