lördag 13 februari 2010

Amatöret är vi allihopa

Klockan är 22.30, jag har småtittat på melodifestivalen och är väl på väg i säng egentligen. Ont om stålar gör detta till den lugnaste helgen på länge. Svängde in en snabbis på FB men mitt ex är där och jag orkar inte lyssna på hans problem så jag kollade runt bland mina favoriter istället.
Lägger alla sidor jag gillar under favoriter, det börjar bli många nu men jag slank in på en fotosida jag har där. Framför allt en snubbe som tar intressanta bilder, man får uppslag av att titta på dem. Det jag inte sett innan var att det finns en massa flikar; grupper, intressen, åsikter, ja allt man kan tänka sig. In på intressen o vad hittar man där, jo nude art. Nakenbilder för mig är bland det svåraste som finns. Det ska vara artistiskt, välkomponerat, välressigerat och smakfullt. Men inte här. Visst, vissa bilder är goda försök men andra är ju rena porrbilderna.
Motljus rättfärdigar inte en kvinna som smeker en dildo. Det roligaste av allt är kommentarerna, bilden är usel, kvinnan är förfulad men de som skriver undrar vilken bländare som använts. Långa utlägg om rörig bakgrund, förkort slutartid när motivet slukar allt som går.
Ja jösses, jag må vara en riktig amatör men jag vet nog mer om motiv o vad som ser bra ut än han som tagit en bild (svartvit/släpljus) av sin pung. Suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar