måndag 8 februari 2010

Karaktär köpes!

Jag är ganska bra på att bestämma mig för att sluta med saker, trappar ner på både snacks och kolesterol som ingenting t ex. Detta gäller tyvärr inte tobak, där kan jag inte sluta hur jag än bestämmer mig. Har även svårt för att påbörja saker som jag tänkt mig. Träning,städning och studier tar liksom aldrig fart.
Jag är väl medveten om mina fel och brister men jag behöver väl för den skull inte skaffa fler? Den senaste veckan har jag varit helt såld på några spel på FB. Sitter alldeles för länge och får så klart superont i rygg och nacke. Ja, jag är grymt understimulerad. Ja, jag borde ta tag i saker och ting. Men det är ju så himla roligt att försöka slå sitt eget rekord. Sen vet jag att så fort det blir lite varmare så är denna fluga över och jag behöver inte oroa mig.
PS. Om du är nyfiken så är det Confusebox 2 och Combine som har min odelade uppmärksamhet.

Tack o hej speltjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar