söndag 31 januari 2010

Eget skryt luktar illa men är väldigt nyttigt ibland

I dag ska det handla om mig. Det gör det ju alltid efterson det är jag som skriver, men i alla fall...
Jag är snäll. Helt otroligt snäll. De senaste veckorna har jag bara hjälpt andra, från morgon till kväll.
* Exet, som ringer fem(5) ggr om dagen för råd o hjälp med sitt förhållande.
* En mycket förvirrad ung man som behöver någon att prata med. Jag är numera hans styvmoster.
* Min väninna som är sjuk behöver bara säga till så är jag där. Fikar, går ut, bowlar....
* Min granne som knappt varit ute på säkert åtta år kom hit o förfestade. Sen gick vi på lokala krogen o hon blev så glad att hon bokat ett nytt gå-ut datum redan.
* Räddade en ung man från att bli halvt ihjälslagen igår.

Förhoppningsvis känner sig fler hjälpta utav mig, kanske inte hela tiden men ibland iaf. Så jag ger mig själv en liten ryggdunk o förtränger de andra sidorna en stund, de som inte är så kul alla gånger. Men, hör o häpna, jag är inte heller mer än människa!

Tack o hej snällistjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar