torsdag 21 januari 2010

Passus

Måste bara beklaga mig lite över dumheten och dess effekter. Jag läser en del bloggar. Tänker inte klaga på innehållet i dessa, man väljer ju själv vilka man står ut med att läsa. Hatar du Kissie så läs inte skiten!
Däremot slås jag av idiotin hos dem som kommenterar. Väldigt ofta har de inte förstått vad de läst, eller så vill de bara vara elaka och skriva nåt dumt. Läste t ex min systerdotters blogg där en tös svarat så oinsatt och småsint så att jag inte ens orkade rätta henne.
Finns det verkligen inga andra ventiler för dessa människor än att vara elaka och cyniska åt något som de inte ens har förstått? De flesta är ju dessutom anonyma men jag skulle vilja påstå att de gör bort sig själva mer än den de hackar på. Dumhet är svårt att dölja och om du ovanpå det stavar som en blind dyslektiker så är det dig vi skrattar åt, idiot!
Jag läser, jag kommenterar(dock aldrig anonymt) det är min rätt om din blogg är offentlig. Men har jag en dålig dag, eller är arg på min katt så inte fan tar jag ut det på ditt skrivande.
Folk är fega, självgoda, korkade och uppenbarligen ordblinda.

Tack o hej irrotjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar