tisdag 12 januari 2010

Suckers!

Har genom att förlänga mitt abonemang fått tillgång till de begärliga filmkanalerna. En vecka kan jag titta på allt jag vill, alla superduperfilmer som jag missat.
Eh, jaha? Visste att det fanns en anledning till att jag nobbat att betala för dessa kanaler; det finns inget att se!! Bara en mängd gammal skit, som dessutom börjar en timme efter varandra. Så i tre-fyra timmar kan man se om början på samma film! Du borde sluta på en gång om du har dessa analer(medveten felskrivning), det är inte värt det, hyr el ladda ner i stället.
J och jag gick på restaurang idag för att kolla in om det var rätt ställe att fira min födelsedag på. Det var det inte. Visserligen gott, men för dyrt och för små portioner.
Så nu står jag lite rådlös, orkar nog inte ha nåt hemma men det bör ju vara en bra/billig restaurang så att alla kan följa med.
Har dessutom tackat jag till rockbåten idag. Jag har velat åka den i flera år men aldrig haft råd. Nu sparar jag småpengar i burk så nu jävlar ska jag med!!
Så, om du funderar på vad tant behöver i present förutom vinglas och uppläggningsfat så är det stålar till båtresan. Det är för ett gott ändamål; god mat o god dryck!

Tack o hej båttjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar