tisdag 19 januari 2010

Ursäkta röran, vi bygger om

Som du ser skriver jag mer o mer sällan. Jag har insett att jag måste revidera min syn på mig själv nu igen, saker o ting funkar inte o jag har återigen blivit besviken på samma energitjuv som jag så länge hållit mig undan. Maken till fräckhet och egoism får man leta efter!
Visst, jag är känslig. Men bara om du står mig nära. Släpper jag i någon så gör jag det helt o hållet, då är det inte läge att roa sig på min öppenhet. Som jag sagt förut, jag står ju ut med era mindre vackra sidor, varför får jag så mycket skit för mina?
Så tills jag hunnit läka blir det lite skrivet här, väldigt lite umgänge och hon blir helt raderad.
Tyck vad du vill om mig, jag är i alla fall godhjärtad även om jag är lite vass i käften ibland.
Jag är inte arg eller ledsen, bara väldigt skör och vill rädda det goda inom mig, jag vägrar fortfarande att bli bitter.
Sköt om dig nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar