torsdag 18 mars 2010

Vad är det för liv som alla talar om?

Hehe, jag tror jag har dragit mig undan folk lite för länge. Sa just till dottern igår att från att fått 5-10 samtal per dag har jag gått till 0. Kanske folk är less på någon som aldrig ringer själv eller som bara lägger på?
Jag har inte råd att ringa längre + att jag faktiskt har behövt detta ett tag. Risken är ju att man blir helt asocial efter ett tag men jag har fått en skön distans till folk och totalt omgrupperat i leden. Jag vill folk väl och kan lätt gå i spinn i min iver att få dem att känna sig omtyckta och behövda. Slutar man ta kontakt med folk så händer en av två saker: De tar illa vid sig och drar sig undan. 2. De skiter i det för de märker ingen skillnad. De flesta hör till grupp två, så fullt upp med sitt eget att de inte märker när folk försvinner ut i periferin. Man ska värna om sina vänner annars blir man ensam kvar!
Så jag skaffar mig ett liv sen, ska hålla lite castings först. Nu lägger jag allt fokus(ja, förutom barnen, hur kan du ens tänka så?) på att bli rökfri=spela svåra spel, alla tankar försvinner, samt att fokusera på det som komma skall.
Så god mental hälsa på dig din spellevink(spelevink är jag). Tjoflöjt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar