tisdag 2 mars 2010

Akta sig tanten

En liten man "skällde" på mig idag. En man som jag inte trodde hade några känslor överhuvudtaget. Han får hur mycket brudar som helst om han vill och jag har inte tänkt på honom på det sättet. I dag sa han en ganska konstig/gullig sak. Han är frusterad över min otillgänglighet, tycker att jag håller mig undan och sa då så här: "Du har något som jag fastnat för. Du är inte snyggast eller sexigast men du har något i din personlighet som jag vill se mer av."Jag började skratta för det var fräckt sagt men när jag kom hem så insåg jag vad han menade. Han vill inte ha dessa söta små brudar som slänger sig framför honom, han vill ha mig.
Vet inte riktigt vad han är ute efter men helt plötsligt förvandlades denna oskyldiga flört till något helt annat. Nu får man passa sig noga så man inte trillar dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar